אמזון פריים דיי – קונים באמזון? כך תקבלו הנחות ומבצעים

זה קורה, היום של השנה מגיע ואיתו חגיגת מבצעים והנחות, הכירו את אמזון פריים דיי, חג הקניות המיוחד של מי שאוהב לקנות באמזון במיוחד.

אל תמשיכו בקניות לפני שקראתם את הכתבה הזו.

מה זה אמזון פריים דיי?

אם אתם אוהבים לעשות קניות באינטרנט, שופינג אונליין, כאשר מציעים לכם מבצעים והנחות, ככל הנראה אתם מחכים לימים מיוחדים כמו בלאק פריידי, יום הרווקים הסיני, סייבר מאנדיי, חג מולד, או לעיתים החגים האחרים.

אמזון פריים דיי (באנגלית Amazon Prime Day), הוא גם חג קניות מיוחדים שממתינים לו צרכנים רבים ברחבי הארץ ובעולם כולו. גם פה מציעים לכם לקבל הנחות מפתיחות וחגיגה של מבצעים שווים.

אבל, בשונה מהחגים האחרים, אמזון פריים דיי מיועד רק ללקוחות אתר אמזון שהם חברי המועדון "אמזון פריים". המועדון נותן את הזכות לקבל את המבצעים ביום זה.

ביום יום המועדון נותן שירותי משלוח מהירים עד הבית בתוך 48 שעות ואפילו פחות מזה, גישה למבצעים בלעדיים, וכמובן שירותים נוספים של אמזון ללא תוספת תשלום או בסכום נמוך כמו אמזון מיוזיק, וידאו ועוד.

מתי אמזון פריים דיי?

חג הקניות הפופולארי מתקיים בחודש יולי של כל שנה, בערך באמצע החודש.

אמזון פריים דיי מתקיים בתאריכים של אמצע חודש יולי בדרך כלל החל מהשעה 10:00 בבוקר בשעון ישראל. בעצם, מדובר על 48 שעות רצופות.

איך לקנות ומה כדאי?

כמו שאמרנו, כדי לקנות ביום הקניות, צריך להיות חבר מועדון, רק אז תוכלו להנות מהמבצעים ולקנות באתר. אפשר לקבל 30 ימי ניסיון חינם ללא התחייבות ולבטל בכל רגע שתרצו, כדי לקבל את חודש הניסיון לחצו כאן.

בתקופה של יום הקניות המיוחד, אמזון עצמה מציעה את המוצרים והשירותים שלה במחירים נמוכים מאוד יחסית לשאר הימים. בנוסף, ספקים רבים משתתפים במבצעים ונותנים עשרות אחוזי הנחה. המוצרים המשתתפים הם מקטגוריות שונות, כדי לצפות בכל המבצעים לחצו על קישור זה וחפשו את המוצרים שלכם.